perjantai 29. lokakuuta 2010

Yhteenvetoa

Noniin kurssi alkaa olemaan omalta osaltani taputeltu. Vaaditut työt tuli tehtyä ja suoritusmerkintöjä odotellessa.

Wikeistä sen verran, että niiden käyttö oi äärimmäisen helppoa ja siellä oli helppo suunnitella esimerkiksi youtubevideota. Wikiä olisi voinut hieman enemmän muokkailla, siis myöskin poistaa/muokata jo kirjoitettua tekstiä, eikä vain jättää kaikkia jo kirjoitettua näkyviin. Ehkä syynä tähän oli se, että ei haluttu poistaa toisten aatoksia ja myöskin se, että haluttiin kaikkien näkevän toisten ideat. Vanhempainiltaan tarkoitettu wiki pyrittiin tekemään enemmän wikimäiseksi.

Youtube-videota oli hauska tehdä ja samalla oppi käyttämään moviemakeria :)

Yhteenvetona voidaankin sanoa, että hyviä ja käytännöllisiä ohjelmia oli valittu kurssin ohjelmaan, kiitos siitä.

Näillä mennään.

-OR-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti